Forum Forum Fanˇw Ogame Strona G│ˇwna Forum Fanˇw Ogame

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pozdrawiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Fanˇw Ogame Strona G│ˇwna -> Kilka rad dla pocz▒tkuj▒cych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:49, 04 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam

Sorry, ze tak chaotycznie pisze, troche mnie tu pare rzeczy rozprasza
[link widoczny dla zalogowanych]
-60 g kwa┼Ťnej ┼Ťmietany z 2 ┼éy┼╝kami kawioru czarnego lub czerwonego Chodzi┼éam do nich wcze┼Ťniej na ten zabieg,a teraz sobie skorzystam z pakietu twarz+szyja+dekolt za 599z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od Annasza do Kajfasza okazało się , że to problemy z kręgosłupem,RSZ + barelioza.Niestety od 3 lat biorę różne leki ale nic nie pomoga. [link widoczny dla zalogowanych] u mnie pomalutku, data slubu wyznaczona na 7 pazdziernika miesiac Maryjny i swieto (wspomnienie Matki Bozej Rozancowej) piekniej byc nie moze, pozdrawiam cieplutko
My┼Ťl─Ö, ┼╝e to dr─Ötwienie jest od po┼éo┼╝enia reki w jednakowej pozyscji np. A na deser np jablko z ryzem i cynamonem Nie rozumiem tak do konca pytania? stopniowo sie wykruszali..... zalet─ů tej diety jak widz─Ö jest p┼éaski brzuszek- zazwyczaj o tej godzinie wypycha┼éo mnie niemi┼éosiernie- a teraz jest ok,pomimo,┼╝e dzisiaj wypi┼éam ju┼╝ chyba ze 2l p┼éyn├│w [link widoczny dla zalogowanych]
Podobnie jak ty przyjechalam tu do chlopaka.Na razie nie zaluje swojej decyzji ale chcialabym miec tu kogos jeszcze.W tej chwili jest tylko on i jego znajomi.A poniewaz nie znam jezyka to czuje sie troche zagubiona,na ulicy,w sklepie.No i chcialabym pracowac.Mam nadzieje ,ze za jakis czas zalapie troche jezyka i bede pracowac. GDZIE KO┼âCZY SIE LOGIKA I SENS ZACZYNA SIE TRADE kupujesz ┼Ťledziki - matjasy, tylko pilnuj ┼╝eby sprzedali ci bia┼ée a nie ┼╝├│┼éte. To scieranie powierzchni skory. oblesny. Kapitan dawaj maila igM za to podwyzszone po jakims czasie od zrobienia iGG oznaczaja tez ze jednak infekcja byla obecna w niedalekim czasie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale widz─Ö, ┼╝e klinik ana Zamenhoffa ma totalne powodzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Głodna zaczęłam się robić koło 16.00 Zjadłam chlebek i dosyć. [link widoczny dla zalogowanych] witam i zapraszam na niedawno otwarte forum o zdrowiu, urodzie, medycynie estetycznej i chirurgii plastycznej - Beauty Strefa
Zg┼éos si─Ö do poradni dermatologicznej. witam! Na koniec powiem Wam wszystkim, kt├│rzy macie podobne problemy, ┼╝e nie zwlekajcie z takimi przypadkami, bo im szybciej tym lepiej By─ç mo┼╝e dlatego teraz nie czuj─Ö b├│lu, bo nie by┼éo jeszcze a┼╝ tak ┼║le (p├│┼║no) z tym paluchem no ale ja my┼Ťla┼éam, ┼╝e jest z nim bardzo ┼║le, cho─ç tylko miesi─ůc z nim chodzi┼éam. Niestety nie mo┼╝emy znale┼║─ç mieszkania. w skurczach dop├│ki ma┼éemu t─Ötno nie spad┼éo poni┼╝ej 30 , ale to by┼éy dawniejsze czasy i szpital o z┼éej opini , ja m┼éodziutka no i g┼é├│wny podejrzewam pow├│d k┼éopot├│w nie mia┼éam lekarza prowadz─ůcego , po cc mia┼éam komplikacje . [link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ swego czasu otrzyma┼éem od Was szybk─ů, konkretn─ů pomoc. powodzenia przyszlym mamusiom zycze Ratuje sie jak moge, jak nie przejdzie to laryngolog :/ POLECAM nic doda─ç nic uj─ů─ç, genialne produkty. R├│wnie┼╝ mog─Ö si─Ö podpisa─ç pod pochwa┼é─ů dla Pani Ani z salonu HAIR STYLE... Otc├│s,leza┼éam tylko dob─Ö,w sobote o 13.00 mia┼éam zabieg a w niedziel─Ö o 18.00-tej do domu tzw.chirurgia jednego dnia razem 4.200.Nie by┼éo powik┼éan,nie by┼éo dodatkowych kosztow aaa i przy wyjsciu USG i recepty na hormony ┼éadniorku szkoda Fajnie by by┼éo to ale wiadomo kilka dni co to jest
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co do banku- to ja zalozylam konto w iwbank- bank internetowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Popatrz sobie na modelki - sa bialutkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] do jutra,kolorowych snow;] ogladam mumia powraca,paps;]
a po tej l-karnitynie nie czujesz zadnych skutkow ubocznych? G┼éupie ale prawdziwe. Czy ─çwicz─ůc na orbitreku jednocze┼Ťnie stosowa┼éa┼Ť jak─ů┼Ť diet─Ö ┼╝e tak ┼éadnie schud┼éa┼Ť? niestety niewiem jak we wroclawiu ale ze slyszenia wiem ze tez nie jest zle . szczerze polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wychodzisz na \pausa pranzo\ ? pozdrawiam Olej spraw─Ö..........bo zwariujesz od tego zadr─Öczania sie. Robie kucyka wysoko i wsufkami sobie podpinam loczki na calej glowie tak ze mam burze lokow z tylu glowy. nr Pani Sonia 32 767 4245 Napisz wiecej. ano nic pala dalej.
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te co napisała powyżej Przeniesienie (Just One Last Dance, Living to love you), ale też Skin On Skin, From Sarah with love...
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyczyna mo┼╝e by─ç powa┼╝na lub banalna, a weikszosc posy┼éa─ç chce do dermatologa :/ Prosz─Ö aplikowa─ç g┼é─Öbiej, bo inaczej ca┼éa zawarto┼Ť─ç wyp┼éynie (tak by┼éo u mnie pierwszego dnia).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ta skierowa┼éa mnie od razu takim specjalnym rodzajem skierowania CITO, czyli takim, kt├│re powinno by─ç zrealizowane w tempie ekspresowym poza kolejk─ů, do szpitala chor├│b zaka┼║nych na ul.wolskiej w warszawie, bo stwierdzi┼éa, ┼╝e dodatnie badania wskazuj─ů na infekcj─Ö w toku. [link widoczny dla zalogowanych] I jak dla mnie nie jest to obrzydliwe czy poni┼╝aj─ůce.
Wam r├│wniez zycze tyle wytrwa┼éo┼Ťci A i taka drobna rada z do┼Ťwiadczenia: Pozdrawiam przeciagle spojrzenia...tobie sie wydaje ze jestes ta jedyna... A poza tym czas w domu mi tez zawsze tak szybko leci zanim sie obejrze popoludnie... [link widoczny dla zalogowanych]
Mam ostatnio problemy z wlosami, wiec zalezy mi na kims sprawdzonym, ale tez kreatywnym Zobaczcie, co znalaz┼éam: nie spacerek bo to chyba nikomu nie pomog┼éo niekturzy ca┼éy dzien na nogach wiec organizm sie do takiego wysi┼éku przyzwyczai┼é, najlepiej kilka godzin przed snem pozadny zestaw cwiczen po kilka seri, ja tronowa┼éem karate po kazdym treningu nie mia┼éem problem├│w z zasypianiem, naprzyk┼éac 30 brzuszk├│w po 2-3 serie przysiady ile mozna aby kilka seri by┼éo, sk┼éony, rozciaganie, skip w miejscu, no nam do g┼éowy przyjdzie,oczywiscie od razu nie ma co sie k┼éasc bo sie rozbudzimy ale po paru godzinkach organizm sam bedzie sie domaga┼é snu i regeneracji, nie dosc ze dzia┼éa jeszcze jak mozna sobie kondycjie poprawic, haneczka12345 Ja tam tylko podrozowalam i , na szczescie, nie musialam sie wciskac w ich rzeczy, szczegolnie na dlugosc,przy wzroscie 170cm jest naprawde ┼Ťliczna jak bym ja dorwa┼é to.........!!!! Teraz jest juz miesiac po zabiegu paluch juz rosnie jest do polowy ;D dosc szybko i ulga natychmiastowa!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:49, 04 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam

Je┼Ťli chodzi to polecam na Krolewskiej chyba ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Po reakcji lekarza zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e to musi by─ç co┼Ť powa┼╝nego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na takie miejscowe spalanie tkanki tłuszczowej, to wydaje mi się, ze lipoliza będzie dobra. [link widoczny dla zalogowanych] --------->ja mogłam pic next day wszystko
Na dworze jest tak pieknie, ze grzech nie skorzystac NIE POMORZE SZMINKA, R├ô┼╗ KIEDY STARA D**A JU┼╗, Dodam, ┼╝e zabieg wykonywa┼éam w Warszawie. bo nosi┼éy gorsety, a je┼Ťli nosi si─Ö gorset ile┼Ť lat to wiadomo ┼╝e cia┼éo si─Ö kszta┼étuje i nie rozrasta w talii Wystarczy po┼é─ůczenia ┼Ťcian, pod┼éogi i sufitu oraz przelecie─ç delikatnie ┼Ťciany. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli chcesz kiedy┼Ť zawrze─ç z kims zwi─ůzek cywilny to musisz miec rozw├│d cywilny. Pedzichow chodze tam od kilku miesiecy tez trafilam tam z polecenia i jeszcze nie wyszlam niezadowolona, polecam Goske albo pania Jagode. Wiem tez ┼╝e trzymaj─ů 2 doby,a je┼Ťli jest konieczno┼Ť─ç to zostaje sie d┼éuzej bez dop┼éaty. Pozorna_harmonia nie wiem dlaczego nie chudniesz, w g┼éod├│wce nie chodzi tylko o chudni─Öcie. No nie wiem jacy s─ů, ale chamski nie jestem wierzcie mi na s┼éowo! 8284006 pan PAWE┼ü jest dla mnie najlepszym fryzjerem z jakim mia┼éam do czynienia w ca┼éej mojej historii poszukiwania idea┼éu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widocznie to jeszcze nie była pora na to...
[link widoczny dla zalogowanych]
To co spotykamy si─Ö po Rozmowach w toku Po zabiegu napisze jak bylo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabiegi w spa ju┼╝ to widz─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] tak s─ůdze !
Ale na szcz─Ö┼Ťcie ju┼╝ nie dlugo. Nie mowiac juz o tym, ze nabierzesz pewnosci siebie! Niewielka r├│┼╝nica by┼éa, ale i tak nie wolno jej d┼éugo stosowa─ç wi─Öc przesta┼éam. polecam zestaw do pazurk├│w eco star nail. Ale jestem silna i nic nie podjad┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
A co mam zrobic jesli na sama mysl o lewatywie mnie od rzuca...? zarobek to oko┼éo 4-5% w sakali miesi─ůca. kolor khaki , butelkowa ziele┼ä , purpura odpada , ognista pomara┼äcz.. jest te┼╝ w rzeczywisto┼Ťci bardzo ┼éadna (nie wyglada tak staro jk wychodzi na zdjeciach-bardzo ┼éadna i dziewczeca To prawda co piszesz... Ciesze sie ze mam to juz za soba Ja swego czasu troche spedzilam na ortopedii i oddziale rehabilitacyjnym ze wzgledu na problemy z kregoslupem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz nie dam si─Ö naciac.\
[link widoczny dla zalogowanych]
LaDonna jak masz na imie? ile to kosztuje?błagam o odpowiedz mam dosc juz grzywek ;(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a masz linki do jakiego┼Ť artyku┼éu,czy wiwiadu z nim? [link widoczny dla zalogowanych] Akurat nie mam obsesji na temat teorii spiskowej ale w miare realnie patrze na swiat i wiare w lekarzy i wiedze oficjalnej medycyny mam w zaniku
Naprawdę możesz być z siebie dumna mysle ze to znowu fałszywa opinia i kolejny atak na brome prawie we wszystko jestem w stanie uwierzyc ale napewno nie w to ze broma odmówił poprawki za darmo moze przyjdziesz wkleisz foty na forum [link widoczny dla zalogowanych] co? aaa Tu za ok. Postaram sie cwiczyc to 3 razy w tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze Ja bym na twoim miejscu poczeka┼éa i posz┼éa si─Ö zbada─ç po miesi─ůczce nie uzalaj sie nad soba, nie lez na wyrku i nie mysl, inni maja lepiej... -SZA┼üWIA-ona jest znana przede wszystkim z przyciemniania siwych w┼éos├│w Jeste┼Ť sprzedawc─ů tych spodni ?? Mi si─Ö bardzo podoba bo sama mam tak na imi─Ö. A Nikola ma bardzo ┼éadne zdrobnienia - Niki, Nikusia, Niku┼Ť, Nikolcia, a nie jaka┼Ť cola!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak jest z Ani─ů Przybylsk─ů to nie wiem, widzia┼éam w jakiej┼Ť gazecie jej zdj─Öcie sprzed i po operacji r├│┼╝nica i tak by┼éa niewielka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje miejsce jest w Polsce, ale poki co jestem tutaj i ide naprzod.
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Druga czesc zrobiona jest na wzor tej pierwszej i niestety nie jest juz tak ciekawa.No i oczywiscie Patric juz nie pierwszej młodosci. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
witam was dzieciaki, dzisiaj zlapalem jakiegos katnika i ciekawi mnie bardzo jaki to gatunek, zaciekawil mnie bo najwyrazniej jest najedzony (gruby odwlok). Czuj─Ö si─Ö super i tak sobie pomysla┼éam ┼╝e mog┼éabym jeszcze kilka dni, przygotowanie ju┼╝ mam i troch─Ö mi si─Ö spodoba┼éo. slyszalam o zelu z firmy matrix dobry jest?? Potrawa ta (o ile nie jest przygotowna na t┼éustym mi─Ösnym wywarze ani zaprawina ┼Ťmietan─ůczy zasma┼╝k─ů) stanowi danie niskokaloryczne i bogate w wiele witamin, biopierwiastk├│w oraz b┼éonnik. na patologi lekarz na przyjeciu powiedzia┼é ┼╝e dziecko ma wodog┼éowie i co┼Ť ze serduszkiem a po porodzie doszla toxoplazmoza po p├│┼é roku ruszy┼éo sie wodog┼éowie padaczka lekooporna i nie widzia┼éa od ma┼éego [link widoczny dla zalogowanych]
Rodzina mojego P. a przed rozmowa zrob sobie gdzies 2 h przed wyjsciem z domu lewatywke z uryny swierzej lub z kawy wg gersona(3 lyzki mielonej kawy) na litr wody 3. Beta,nie b├│j si─Ö tak.Dzisiaj w szpitalu dr zapisuj─ůcy mnie przedstawi┼é mi r├│┼╝ne zagro┼╝enia,powiedzia┼éam,┼╝e je znam,a i tak zdania nie zmieni─Ö.U┼Ťmiechn─ů┼é si─Ö.Te┼╝ mam obiekcje,ale nie wycofam si─Ö,bo bardziej boj─ů si─Ö raka,przerzut├│w itp.Beta,g┼éowa do g├│ry!!!Trzymam kciuki i pozdrawiam - dan. ..bedzie, bedzie..zobaczysz! Podobno maluje sie ladnie ( dobrze czuje sie w makijazu, ktory robie sobie sama) i ciesze sie, ze to nie tylko moje zdanie ( to znaczy, ze nie jestem kompletnie bezkrytyczna). jako┼Ť nie mo┼╝e to do mnie dotrze─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:53, 04 Kwi 2014    Temat postu: Z gory wielkie dzieki za wszystkie sugestie i odpowiedzi

Ja biore ten lek od 5 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
bu┼║┼║ka kwasnieska ma miec niedowage hehehe juz nie robcie z niej takiej zgrabnej heheh bo tylko nogi ma zgrabne nic wiecej!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiecie dziewczyny jakie sa ceny za strzyzenie? [link widoczny dla zalogowanych] Uwierz mi że na codzień spotykam się z niezłymi przypadkami gdzie kosmetyczka włożyła za krótki kolczyk do języka który się wrósł...
zgrzewanie rany. czekam od myszy na opinie po wizycie!!! to ja pisalam ze jestes zacofany. Tokso nie jest wyrokiem dla dziecka, nie ma co martwić się na zapas, choć wiem że to tylko łatwo powiedzieć. Miałam nadzieję , że to minie , ale niestety. [link widoczny dla zalogowanych]
Regine nawet nie musisz instalowac, tylko rozpakowac i uruchomic. Polecam dac wam cos? Witam te┼╝ pracuj─Ö w Trade od o┼Ťmiu lat to wszystko co piszecie to prawda , pozdrawiam wszystkich kierowc├│w. pozdrawiam. Calym sercem dolaczam sie do zyczen margatki i wszystkim Wam zycze cudownego sylwestra a w Nowym Roku duzo sily do walki z przeciwnosciami losu (a w obcym kraju jest ich z przeciez niemalo), usmiechu na pysiakach i duuuzo wiary we wlasne mozliwosci! B─Ödzie te┼╝ taki ch┼éopak i on mi si─Ö podoba i mam nadziej─Ö, ┼╝e ja mu te┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o własnie-1 kolor nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak można było Olce dać aż tyle punktów , ża co ?????????????, za to że tak pokracznie nogi stawia?, czy za to że nawet obrotu dobrze nie potrafi wykonać?/ Dzis zrobilam 11.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze nie rozumiem wpisu Wkr├│tce Mamy. [link widoczny dla zalogowanych] tina masz racje
Szczerze m├│wi─ůc ├│w herbatka- spalanie nie┼║le mnie przeczy┼Ťci┼éa. Ile trzeba by┼éoby zarabia─ç ┼╝eby si─Ö utrzyma─ç w Paryzu i jeszcze od┼éozy─ç? Lewson20 - The Tamperer feat. Ale ta nagonka na L/M powoduje psychoz─Ö u nas. Nie zastanawiaj si─Ö czy operacja by┼éa konieczna. [link widoczny dla zalogowanych]
Poczytam na Wasze opisy z przej┼Ť─ç. w┼éosy mia┼éy r├│┼╝ne kolory od czerwieni poprzez br─ůz i r├│┼╝ne ich odcienie, a jednocze┼Ťnie wyg┼éada┼éo to du┼╝o bardziej naturalnie od baleyagu: Moja niezyjaca juz babcia i ciocia nie stosowa┼éy antykoncepcji hormonalnej a obie zmar┼éy na raka. p.s. Je┼Ťli masz jakie┼Ť pytania albo co┼Ť Ci─Ö niepokoi, pisz i pytaj. wasik-5zl Bo po operacji sie dopiero wstaje na nastepny dzionke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uglysophie, Kładę się spać około 22 i nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

7 kg w dół! [link widoczny dla zalogowanych] A ta wieksza końcówka jest do pochwy !!!
ja tez sie nad czyms takim zastanawiam, wiec jak otworzysz to daj znac jak to wszystko wyglada nawet okolice mam dobra, stare obdrapane kamienice i bida z nedza. maski, tony od┼╝ywek, maseczki z oliwy z oliwek, ale niestety nic nie pomaga, jedynie co mi troche pomaga to jedwab w p┼éynie, ale to i tak za ma┼éo, zastaawiam sie teraz nad kupnem zestawu CHI Curl do w┼éos├│w kreconych FAROUK, czy kt├│ra┼Ťz was mia┼éa te kosmetyki i mo┼╝e mi co┼Ť o nich powiedzie─ç??? nie wyobrazam sobie co by bylo jakbysmy mieszkali razem. ci─Ö┼╝ko by┼éo.... Ostatnio zainteresowa┼éem sie wyjazdem do Kanady. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy to jest jeszcze to dzia┼éanie tych tabletek, ale musz─Ö i┼Ť─ç chyba do lekarza... tak nam wmowiono ze to jest piekne a niby dlaczego nie jest inaczej? prosze o podanie ceny? Nie odpisuje juz na twoje twoje posty, bo uwazam, ze nie wnosza niczego pozytywnego do topiku na temat lewatyw. Bylam teraz na kontroli, cysta zniknela (to podobno typowe przy podwyzszonej prolaktynie), znowu pytania o wzrok i wydzieline z piersi (swoja droga mi sie wzrok ostatnio pogorszyl). ma 158cm wi─Öc jak nie wiesz to nie m├│w naprawde ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam dylemat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Praktyki na modelach, bo na g┼é├│wkach to mo┼╝na sobie w domu, ale dla nauki zawodu, potrzebni s─ů ┼╝ywi ludzie. Myje ju┼╝ 2 raz odk─ůd odwiedzi┼éam fryzjera i wlosy sa fatalne!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]

- dlatego nie ku┼Ťcie si─Ö na oferty zakup├│w zbiorowych - gdy┼╝ tam nie wa┼╝ny jest efekt, ale masa ludzi, kt├│rych trzeba obs┼éu┼╝y─ç. [link widoczny dla zalogowanych] to s─ů te najlepsze tak?
Sko┼äczy┼éo si─Ö na dw├│ch razach, bo \na szcz─Ö┼Ťcie\ poczu┼éam si─Ö tak s┼éabo, ┼╝e nie mia┼éam ju┼╝ na nic si┼éy Dobi┼éo mnie to strasznie i... Piel─Ögniarki wieczorem pytaj─ů, kto chce co┼Ť na sen dosta─ç. bylam dzisiaj na konsultacji u poleconego lekaza. 1. Mog─Ö mu podes┼éa─ç jeszcze dwa do sprz─ůtniecia zapracowa┼éby si─Ö, i g┼éupot by kobietom nie gada┼é b zmeczony by by┼é [link widoczny dla zalogowanych]
nie jestem jakas do┼Ťwiadczona bo mialam tylko 1 kurs ale kto matowi ozdoby???!! Mam nadzieje, ┼╝e ktos tu zagladnie i podpowie dobry salon dla mlodej osoby:] hej a gdzie mieszkasz? Dzi─Öki temu mo┼╝na unikn─ů─ç wygl─ůdu typu - na g├│rze blond, na dole czerwie┼ä. mnie sie zrobila cysta w ko┼Ťci szcz─Öki nad lewa jedynk─ů i na razie mam leczenie zachowawcze, jezeli jednak si─Ö nie da, to te┼╝ b─Öd─Ö mia┼éa reseksj─Ö...na razie jednak mam czyszczony kana┼é i zamykany fleczerem z s─ůczkiem...z wizyty na wizyt─Ö jest coraz lepiej...moze uda mi si─Ö unikn─ůc resekcji...chocia┼╝ nie boje sie zabiegu ale wygladu po nim...czy b─Öd─Ö mocno opuchni─Öta, a niestety zajec na Akademii Medycznej raczej nie mog─Ö opuszcza─ç... nie zartuje Mamy 2 c├│reczki, bardzo sympatyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Fanˇw Ogame Strona G│ˇwna -> Kilka rad dla pocz▒tkuj▒cych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin